dimecres, d’abril 16, 2008

HO SENTO

Però avui no seguiré explicant coses en relació a la història del Fons d’art. No per falta de ganes i sí per falta de temps. En hora normal no hi ha hagut manera de concentrar-se degut al munt de trucades que he rebut, fet que per cert no sabeu pas com agraeixo.

Ho sento ,però les telefonistes de l’IMAC que estan trucant als artistes per poder configurar la mostra del Fons d’en Penedès, sembla que estan a punt de patir una depressió degut a que no troben una resposta positiva ni per casualitat.
Potser per això depassen dels trenta els artistes que han fet botifarra metafòrica a l’enganyós producte de Penedès. I no ens enganyem , justament són l’equip titular.

Ho sento també ja que a més a més han de endur-se la feina a casa ja que com que els artistes treballen i no es troben en el seu domicili en hores d'oficina , han de trucar a l'hora de sopar etc.
Per cert , seran considerades com hores extra , les d'aquestes trucades ?.

Ho sento per mi mateix , ja que he hagut de llegir avui la història de la parida de Martí Anson. Parida feta amb diner públic fet que cal examinar degudament i lamentar. Certament hem de reconèixer que anem cap el desastre defrinitiu.


Ho sento per moltes més coses , però si em perdonen.... És que un és tan senyor que demà a les set del matí ja estarà treballant a Barna. És a dir , a l'hora dels Senyors.
Però sigui com sigui no vull passar per alt que avui inauguràven mostra en el centre d'Artesania de la Generalitat les germanes Margarida i Teresa March. Estic ben convençut que l'èxit per la qualitat i la sorpresa per la innovació de juntar gravat i esmalt , que presenta Margarida March, hauran estat importants.
En caldrà parlar més extensament d'aquesta important exposició.

1 comentari:

Sergi Bonamusa i Turon ha dit...

Pere,
Pots ampliar la informació sobre el fons d'art? Alguns no hem tingut accés al conveni de referència i, per tant, no sabem a què comprometia a ambdues parts i quines diferències (tot i que s'entreveuen) hi ha entre la vostra proposta i la que vol tirar endavant el PMC al marge dels que us ho heu currat.

Tinc unes quantes idees sobre el tema per escriure un post al meu bloc però em manca aquesta informació.

Vagi per endavant que em sap greu el què ha succeït i que, malauradament, una vegada més es demostra la "talla" dels polítics que maneguen la cultura a Mataró. Mentre algú no entengui (i em sembla que no estan per la labor) que cultura no és ni ha de ser la germaneta dels pobres anem ben apanyats. Però noi, fa anys que tinc clar que els del "partit de les pedres" hem perdut la batalla.

Cuidat i endavant les atxes!