dimecres, de gener 17, 2007

17 DE GENER ( 1987 - 2007 ). 20 ANYS

Avui diu el calendari que es celebra el dia de St. Antoni Abad, patró dels animals, al que en uns llocs anomenen Sant Anton , Sant Antoni del Porquet , o per els nostres verals Sant Antoni dels Burros.

Avui però és un dia molt important per a mi. Justament s’acompleixen vint anys que em vaig casar. Essent el meu segon matrimoni , la broma era obligada, havia escollit el dia més adient per repetir en això del matrimoni, però amb el temps queda molt clar allò que ja intuïa , que era la millor burrada que havia fet en la meva vida.

Per això, si us sembla be, per un dia aparco crítiques, Patronats de Cultura, Can Xalant, Ca l’Arenas, el Sant Lluc , els contemporanis, Proposta Mataró....

Avui , si m’ho permeteu , em quedo amb mi mateix i amb qui des de fa vint anys compartim alegries i neguits.

Avui celebro l’aniversari que demostra ben clar que soc intel·ligent, havent-me casat amb qui ho vaig fer. Per això accepto amb tota alegria les felicitacions que he rebut, amb la certesa de que sé que el mateix succeeix en l’altra costat de la parella.

Avui dons obrim un parèntesi. El dia, la celebració i la xifra be s’ho valen.

I ella, molt més.

4 comentaris:

Ramon Bassas ha dit...

I tant! Felicitats a tots dos

Josep Maria ha dit...

Felicitats, pels dos, evidentment! segueixo llegint, amb o sense parentesis!

Marta Teixidó ha dit...

Ara només es qüestió que com amínim en celebris vint més, i si hi ha salut, la xifra pot augmentar degudament.

Felicitats!

Joan Antoni ha dit...

Felicitats Pere i Xoni