dimecres, d’abril 12, 2006

VISCA L’ESPANYOL !!!!

Hi ha coses que tan sols es pot fer per un fill. Com fer aquest titular en un post. Avui, tots ho sabem , hi havia final de Copa. A casa guanyàvem segur: Una filla de l’Espanyol, i la dona , aragonesa.

L’Alba, la meva filla gran , aquesta que per tocar allò que no sona ( de qui ho haurà heretat ) és de l’Espanyol em va fer prometre que si l’Espanyol guanyava hauria de titular així aquest post.
Ha guanyat hi ho faig amb tot gust. Per ella, per que tinc molts bons amics que son de l’Espanyol ( record especial per tu, Jose Spà ) , i per què a fi de comptes alguna cosa dec tenir dintre meu de l’Espanyol, ja que vaig ser batejat a l’església de Sarrià.

Per tot això, i principalment per què s’ho han merescut, sense cap vergonya i amb tot el gust dic
Visca l’Espanyol !!!.

1 comentari:

Josep Maria ha dit...

gràcies amic... no saps, o potser si, el que hem sentit la gent de l'espanyol... el futbol és gran!
i l'espanyol també ho és!
ens veiem a la supercopa! i per tvm!